Sinikka Rouvari
Rahoituspäällikkö eläk.
Lähdin mukaan aluevaaleihin halusta vaikuttaa sote-palvelujemme alueelliseen kehittämiseen! Aluevaaleihin lähdin mukaan halusta vaikuttaa alueemme sote-palvelujen kehittämiseen ja taloudenhoitoon. Lähdin mukaan aluevaaleihin halusta vaikuttaa kaupunkimme talouteen ja sote-palvelujen kehittämiseen! Näen, että kokemuksellani ja osaamisellani sekä laajalla verkostollani on nyt sijansa. Myös raha-asioiden osaaminen pankkitaustani myötä, sekä sote-asioiden tuntemus, niin ikäihmisten lautakunnan varapuheenjohtajana, kuin aikuisväestön lautakunnan puheenjohtajana sekä Kymsoten tarkastuslautakunnan ja yksilöjaoston jäsenenä ovat antaneet minulle tärkeää tietoa aluevaltuustoa varten. Nykyisin myös Senioritoiminnassa mukana olevana, tiedostan ikäihmisten hoivan inhimilliseen kuntoon saattamisen tärkeyden! Kultainen leijonamerkkini kertoo siitä, että olen toiminut puolueessa, yhdistyksissä, piirissä sekä kunnallisjärjestössä aktiivisesti eri tehtävissä pitkään. Kunnallispolitiikassa valtuustokausia on takana viisi, joista viimeiset kolme Kouvolassa. 20-vuodessa on valtuuston lisäksi tehtäviä kertynyt eri lautakunnissa ja työryhmissä sekä yhtiöiden hallituksissa monia. Viimekaudella merkittävin tehtäväni oli Kouvolan suurimman lautakunnan puheenjohtajuus. Aikuisväestön lautakunnassa luotsasin myös sote-asioita ennen niiden siirtymistä Kymsotelle. Tämän jälkeen lautakunnan nimi vaihtui Liikunta- ja kulttuurilautakunnaksi. Näidenkin asioiden parissa viihdyin hyvin!